De laatste voorbereidingen

3 augustus 2016 - Heerlen, Nederland

Morgen vertrekken we naar Los Angeles! Het begint nu toch wel spannend te worden :).

Alle tickets en andere papieren zijn in viervoud geprint (in elke koffer 1 setje en in elke handbagage 1 setje.. you never know), Clint rent nog even snel naar de kapper en ik ben bezig met het inpakken van de koffers (klik op de foto om te vergroten).

Ingepakt!

Straks nog wat laatste dingen klaarmaken voor Bailey en Djeedy, want die gaan bij Opa Jan en oma Maria logeren. Ik denk dat Clint ze maar alleen moet brengen morgenvroeg, want ik denk dat ik anders moet huilen :(. Zouden ze denken dat we nooit meer terug komen?

Paul brengt ons morgenvroeg 09.30u naar het vliegveld en ons vliegtuig vertrekt om 13.20u vanaf Düsseldorf Airport. We vliegen met Air Berlin, een Airbus 332. Zoiets als hieronder.

airbus-a330-200-interior

Voor de zekerheid heb ik maar stoelen gereserveerd (wel een erg duur grapje). Maar zo weten we in ieder geval zeker dat we niet in de middelste rij komen te zitten, maar op twee stoelen aan het raam. Ik heb de stoelen verder zo uitgekozen, dat we op de heenweg links zitten en op de terugweg rechts (of andersom, ik ben het even kwijt). We vliegen als het goed is over Groenland en zitten dan in ieder geval precies aan de goede kant om dat uitzicht te zien. Ik ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk lukt en zo mooi is als het op internet wordt omschreven.

Geïnteresseerden onder ons die de vlucht willen volgen, kunnen als het goed is naar http://vliegtuigradar24.nl/ gaan. Als je dan een beetje naar beneden scrolt zie je de radar waar je rechtsbovenin bij "search" het vluchtnummer kan invullen. Ons vluchtnummer op de heenweg is AB 7430. Het vliegtuig hoort te vertrekken om 13.20u en te landen op LAX om 16.10u lokale tijd.

Voor degenen die wij niet meer zien voordat wij vertrekken: tot over 3 weken!

Corinne

1. Miriam kosmann:
    3 augustus 2016
    Ik wens jullie in elk geval een heel fijne vakantie en kom gezond en gebruind terug.
    Lieve groeten Miriam
  2. Kathy Dullens:
    3 augustus 2016
    Spannend!!!! Zelfs ik heb er buikpijn van.
    Heel veel succes en plezier gewenst!

Oh en Corinne, je bent HI-LA-RISCH!!!!!!
    Op de heenweg links zitten en op de terugweg rechts zitten. Wie denkt daarover na!
    Dat kan alleen Linne zijn :-)
  3. Karin:
    3 augustus 2016
    Lieve Pin en Clint, ik ga jullie (alweer) een hele leuke en mooie vakantie wensen. Ook wens ik jullie ern rustige en veilige vlucht.
    Geniet van jullie reis en kom gezond weer terug!!
    Dikke knuffel van ons allemaal xxx
  4. Esther:
    3 augustus 2016
    Een hele goede reis en heel veel plezier. Geniet ervan!!
  5. Anita en Lei:
    3 augustus 2016
    Wat Spannend allemaal ,en ja dat is echt wat voor jou Corinne om daar over na te denken haha
    Ik zou blij zijn als ik ergens zat en kon gaan aftellen ,maar heb dan ook pas een keer gevlogen in een sardientjes blikje tegenover het vliegtuig van jullie ........
    Ik wens jullie ook een hele goeie vlucht en hou Clint goed in de gaten tijdens de vlucht ...grapje

Liefs van Mij xxxx
  6. Corinne:
    3 augustus 2016
    Hahaha. Mis je me al op 't werk Kathy ?
  7. Barry:
    3 augustus 2016
    Sjiek! Jullie vliegen echt in een boog en volgens mij komen jullie boven canada binnen etc. Jullie raken net het topje van Groenland.
    Geniet!
    @Clint: Dat wordt mooi voor je...sjiek uitzicht, je weet niet wat je ziet, hopelijk is het klaar weer.
    @Corinne: Ik kan dat wel waarderen: Nadenken of zoiets kleins....let er dan op dat jullie ook van stoel ruilen..ahahah :P. Dan ziet die Clint ook nog iets..lol
  8. Corinne:
    3 augustus 2016
    @ Barry: ik heb onze stoelen heen en terug gewisseld ;). Dus de ene keer zit ik aan het raam en de andere keer Clint.
  9. Myrna:
    Lieve Linne en Clint,
    Een ontzettend fijne vakantie toegewenst. Vergeet niet van je omgeving en van elkaar te genieten. Happy landing. Dikke kus, Myrna
  10. Aggie en Kees:
    3 augustus 2016
    Pin en Clint, heel veel plezier, geniet van de mooie reis. Fijne veilige vlucht en Clint: don't sorry, Kump good!! (Gewoon gamen en tv koekeloeren).
  11. Roy:
    Veel plezier !! En maak veel foto's en filmpjes
  12. Glen:
    3 augustus 2016
    Jullie gaan een mooie vakantie tegemoet !! Eventjes doorzetten en lekker veel filmpjes kijken onderweg !! We zijn erg benieuwd na de foto's die jullie gaan posten. Geniet ervan morgen !!! Xx
  13. Paul & sabine:
    Lieve clint & corinne,
    Goed voorbereid zijn is het halve werk! Als alles geregeld is kun je ook echt genieten.
    We wensen jullie een fijne vlucht ( wellicht vallen er hier en daar nog wat pokemons te scoren), filmpje, hapje, drankje en een goed gesprek daar hebben jullie tijd zat voor onderweg. Ben voorzichtig en tot snel.
    Love you x pap, sabine, rachell en collin
  14. Jaimy&Frank:
    *Don't let me down*

Jaaa een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft, dus laat jullie avontuur maar beginnen. Frank heeft die app en hij zal jullie in de gaten houden.

Say yes, to new adventures.

Veel liefs en tot snel
  15. Joost en Fred:
    3 augustus 2016
    Corinne en Clint heel veel plezier toegewenst en een goede reis. We hopen dat jullie mooie en veilige avonturen beleven. Het zullen herinneringen voor het leven zijn. ✈️
  16. Anita en Lei:
    Hoi Kids

Ik ben jullie aan het volgen vind het zelf ook heel spannend ....

Liefs Mams en Lei xxxx
  17. Barry:
    4 augustus 2016
    Het is 17.25 NL tijd: jullie vliegen nu boven groenland. Ik heb screenshots gemaakt voor jullie reisverslag. Ik zal er straks nog een paar bij maken als jullie America binnen vliegen.

Groet B
  18. Barry:
    4 augustus 2016
    20.40 uur nl tijd....jullie vliegen boven de hudson bay :)
  19. Barry:
    5 augustus 2016
    00.42 NL tijd......jullie hebben op dit moment 8885 km gehad en nog 279 km te gaan.....bijna landen dus, jullie zitten nu tussen Las Vegas en LA in. Maar ik ga slapen.
    @Clint/Corinne: In Clint zijn werk email staat een mail met de screenshots voor jullie vakantieboek :).

Life is a rollercoaster. Enjoy the ride :P
  20. Anita en Lei:
    5 augustus 2016
    Hoi Kids
    Het is 1.16 S''nachts hier en zie dat jullie geland zijn....

Liefs van Mij xxxx